piątek, 25 stycznia 2019

Miesiąc z Autorem



Z nowym rokiem postanowiłam stworzyć nową serię. Nie wiem jeszcze ile wpisów będzie ona liczyć ale mam nadzieję, że przypadnie ona do gustu zarówno wam jak i mnie. Na początek wytłumaczę o co właściwie chodzi i jak to będzie wyglądać.

  Z początkiem miesiąca będzie pojawiać się krótki post z notką i ciekawostkami o autorze, którego książki będą mi towarzyszyć przez najbliższe 31(lub 28) dni. W tym samym wpisie pojawi się także lista tytułów, jakie zamierzam przeczytać. Co tydzień będę wrzucać post z recenzją już przeczytanej pozycji a na koniec miesiąca podsumowanie zawierające moje odczucia a także liczbę przeczytanych książek i czy zamierzam jeszcze wrócić do twórczości pisarza.
Jesteście ciekawi kto znajdzie się na tak zwanym warsztacie? Poniżej przedstawiam, jeszcze niepełny (bo stale wydłużający się) spis autorów, którzy zagoszczą w tej serii:
  1. Julian Barnes
  2. Neil Gaiman
  3. Francis Scott Fitzgerald
  4. Elena Ferrante
  5. Remigiusz Mróz
Oczywiście, nie przywiązywałabym wagi do kolejności wymienionej wyżej. Co jest pewne- luty będzie miesiącem z Julianem Barnesem. 


I to tyle na dzisiaj. Jeśli macie jakieś jeszcze pytania albo czegoś nie poruszyłam w tym wpisie, śmiało komentujcie a postaram się wyjaśnić wszystkie wasze wątpliwości!

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Na tę chwilę mogę powiedzieć, że to będzie Hashtag i być może Nieodnaleziona a co do reszty tytułów, są one jeszcze nie wybrane ;)

      Usuń
  2. Oczywiście miał być Mróz. 😀

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Mała Mi o książkach , Blogger