sobota, 6 stycznia 2018

Półka wstydu


Jako że mamy już 2018 rok, chyba przydałoby się przeczytać te wszystkie książki,
które są na mojej kupce “do przeczytania”. Jesteście ciekawi jakie są to tytuł,
dlaczego ich nadal nie przeczytałam? Z chęcią wam teraz o tym opowiem!


Uwielbiam książki wydawnictwa moondrive, a ta wydawała mi się naprawdę
interesująca. Bo w końcu skoro autor nawiązuje do przyszłości, i trwających
w niej podziałów a do tego jest jeszcze wątek miłosny, to powinno być dobre,
prawda?Na dodatek każdy z nastolatków skrywa jakieś tajemnice, a
blurby zapewniają, że nie będzie można się oderwać.Dostałam tą książkę w
maju zeszłego roku, sama ją wybrałam,ale… jakoś tak… no cóż,
Kim Holden i Franco mieli wtedy swój priorytet, na dodatek już
coś czytałam no i jakoś tak wyszło, że mamy styczeń następnego
roku a książka stoi na półce i ładnie wygląda. Ale jeśli już jesteśmy
przy książkach,to nie byłoby sensu pisania go, jeśli nie
wiązałoby się z tym nic. Z tego też powodu w tym miejscu
postanawiam sobie, że przeczytam tą książkę do maja tego roku!
A kiedy tylko ją przeczytam, to napiszę wam o tym.
Tymczasem trzymajcie za mnie kciuki, żeby mi się udało!
Mała Mi przeczyta ją do: Maja 2018 roku


Jeszcze nigdy nie czytałam książki Nicholasa Sparksa. Generalnie, raczej
nie zamierzałam nawet po nią sięgać, ale skoro już ją dostałam
w prezencie, to wypadałoby przeczytać. Szczerze mówiąc,próbowałam się
zabrać, i zaczęłam nawet trochę czytać, jednak nie jestem do końca pewna
czy odpowiadam mi styl pisania autora. Obejrzałam najpierw film, żeby
może się zachęcić jakoś, ale i on nie sprostał moim oczekiwaniom
co do smutnych powieści. Spodziewałam się, że będę płakać, ale nic
nie przyszło, kompletnie nic. Czy się za nią jeszcze zabiorę? Na pewno.
W końcu nie może być tak, że jej kompletnie nie przeczytam, ale póki co,
ląduje ona na samym końcu mojej listy…


Jakiś czas temu uświadomiłam sobie, że nie czytałam jeszcze klasyków
literatury. Z tego też powodu postanowiłam stworzyć listę klasyków, których
nie czytałam, a które wydają się bardzo ciekawe. Stąd też pomysł
na Dumę i Uprzedzenie. Kupiłam je w wydaniu z kolekcji wydawnictwa
Prószyński i S-ka, które akurat w kiosku było dostępne za śmieszną
cenę, w naprawdę ładnej oprawie. Niestety Jane Austen nie doczekała się
jeszcze swojego czasu. Dlaczego? Niedługo po zakupie, wciągnęły mnie
inne książki, potem nie miałam ochoty czytać i jakoś tak spoglądam na tą książkę,
zastanawiając się czy to już ten czas, żeby sięgnąć po Dumę i Uprzedzenie.
Mimo wszystko obawiam się odrobinę, że mogę się zawieść, co też może
powodować, że boję się wyciągnąć po nią rękę i rozpocząć cykl klasyki w moim
książkowym życiu.
Mała Mi przeczyta ją do: Sierpnia 2018 roku


Endgame. Wezwanie. Widziałam tę książkę w księgarni kilka razy i za każdym
razem, miałam ochotę ją kupić. Potem jakoś myśląc o tej pozycji ta chęć
mi przechodziła, i nie byłam aż tak przekonana. Jakim cudem ją więc mam?
Postanowiłam pozbyć się Diaboliki i wymieniłam ją na właśnie tą książkę.
Odrobinę liczę, że będzie to pozycja podobna do Igrzysk Śmierci. Mimo wszystko,
cały czas miałam jakieś inne książki, nie miałam ochoty na akurat ten tytuł i
tak oto stoi na półce od wakacji i czeka cierpliwie aż przeczytam pierwszy tom.
Mała Mi przeczyta do: końca 2018 roku.
Tajemne Miasto. Jest to kontynuacja Tajemnego Ognia. Pierwsza część mi się
podobała, jednak nie porwała mnie aż tak, żebym jak najszybciej po niej sięgnęła
po kolejną część. Przyznam szczerze, że nawet kilka razy nie mając co czytać
zaczynałam Tajemne Miasto. Mimo wszystko fabuła nie wciągnęła mnie aż tak
bardzo i kiedy na horyzoncie pojawiła się ciekawsza książka do przeczytania
porzucałam tę. I wyszło jak wyszło, że stoi nieprzeczytana. Czy do niej
jeszcze powrócę? Z pewnością, bo autorka miała interesujący pomysł na książkę i
jestem ciekawa jak zakończą się wspólne losy bohaterów!
Mała Mi przeczyta do: Czerwca 2018 roku



I to by było na tyle z książek, które stoją wytrwale na moich półkach i
czekają aż je przeczytam. A czy wy czytaliście którąś z wymienionych
przeze mnie pozycji? Może jakaś wasza opinia zachęci mnie bardziej
do przeczytania jakiegoś tytułu? A jak wygląda wasza półka
nieprzeczytanych książek? Dużo ich jest?
Koniecznie podzielcie się nimi w komentarzu! Czekam też na wasze zachęty do przeczytania, którejś z moich pozycji!


1 komentarz:

  1. Chyba Każdy ma swoją półkę wstydu ;/ Musze zająć się moją i Powodzenia z walczeniem z Twoją! Czekam na materiały <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Mała Mi o książkach , Blogger