niedziela, 13 sierpnia 2017

Never Never by Colleen Hoover & Tarryn Fisher

 Tytuł:Never Never

Książkę dostałam od pewnej osoby, której jestem ogromnie wdzięczna za nią, ponieważ książka okazała się wspaniała. Była to pierwsza książka Colleen Hoover, którą przeczytałam i nie żałuję.Nie przedłużając przejdźmy więc do recenzji =)

Fabuła
Charlie i Silasa poznajemy kiedy oboje nie wiedzą gdzie są, kim są, czy coś ich łączy(choć po reakcjach znajomych wnioskują, że są parą i udają, że nic się nie dzieje). Oboje wyruszają szlakiem dawnych siebie, żeby zrozumieć o co chodzi, dlaczego nic nie pamiętają i co się z nimi właściwie dzieje. Niestety co jakiś czas, znowu budzą się i na nowo są czystą kartą. Jak więc uda im się odnaleźć prawdę? To wszystko opisane jest z dwóch perspektyw- Silasa i Charlie.

Moje odczucia
Książka jest dla mnie naprawdę wyjątkowa. Bardzo polubiłam obie postacie. Naprawdę kocham tą książkę za treść i wprost genialny pomysł na przedstawienie fabuły. To nie jest kolejna książka o amnezji czy wypadku i jakimś wstrząsie. Nie. Obydwoje żyli jak gdyby nigdy nic, i w wyniku pewnych zdarzeń ją stracili. Mój egzemplarz Never Never jest pozaznaczany samoprzylepnymi znacznikami, którymi zaznaczam mające szczególną dla mnie wartość cytaty. Powtórzę się, ale naprawdę jestem wdzięczna osobie od której tą książkę dostałam, że zechciała wydać pieniądze na moje hobby.

Dla kogo?
Jeśli jeszcze nie czytaliście książki Colleen Hoover to jest to naprawdę świetna lektura na początek. Osobiście nie przekonałam się np. do Hopeless tej autorki, ale ta książka skłoniła mnie do sięgnięcia po Ugly Love, którego recenzja też niebawem się pojawi. Książka wciągnie też osoby lubiące wątek szkolny w książkach, oraz tych którzy mają ochotę na odrobinę tajemnicy połączonej z miłością.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Mała Mi o książkach , Blogger