sobota, 25 listopada 2017

Dwór Skrzydeł i Zguby czyli jak sobie radzić z kacem książkowym?



Nie będzie to zwykła recenzja, bo właściwie nie będzie to wcale recenzja. Jak wiecie, zakochałam się w całej serii Dworu a ta część... cóż, nie będziecie się nudzić. Dwór Skrzydeł i Zguby zapewni wam śmiech, łzy radości, łzy smutku. 
To by było na tyle z opowiadania o książce, ale to nie koniec posta. Dlaczego? 
Ponieważ po dzisiejszym spotkaniu z Mirandą z "Kawy z Cynamonem" postanowiłam zebrać dla Was lekarstwo na kaca po tej lekturze ;) 
Z tego też powodu, jeśli nie czytaliście tej części, odradzam póki co czytanie dalej dzisiejszego wpisu i ewentualnie odsyłam do posta o dwóch poprzednich częściach tej serii . Tak więc zaczynajmy :)

1) Pintrest
Jeśli potrzebujecie tapety na telefon a macie fazę na acoWaR naprawdę polecam wyszukiwanie na Pintreście takich haseł jak "Rhysand" albo wpisanie tego kogo szukacie, lub czego konkretnie szukacie. Oto kilka moich ulubionych rzeczy, które udało mi się wygrzebać z tego Kotła:



Drugi z obrazków świetnie oddaje ostatnią scenę z acoWaRu ♥

2) Tumblr
To cudo pokazała mi Miranda. I tu, znajdziecie dosłownie WSZYSTKO. Od fanfików po angielsku, przez Quote, po cudne rysunki, które dla mnie są inspiracja do własnych rysunków! A to wszystko po wpisaniu jednej frazy. 
Z tego co wiem, niektóre fanfiki mają całkiem ciekawe pomysły i są w nich przedstawione całkiem logiczne historie, które mogłyby znaleźć realne podstawy w powieści. A oto kilka rzeczy, które ja sama odnalazłam na Tumblr:





UWAGA!
KAŻDA Z POWYŻSZYCH OPCJI GROZI UZALEŻNIENIEM I ZNIKNIĘCIEM Z NORMALNEGO ŻYCIA NA WIELE TYGODNI 

Przykro mi kochani ale to prawda! Jak raz się wciągniecie i zaczniecie scrollować, to już się nie oderwiecie. Dla mnie to świetny sposób na umilenie sobie oczekiwania do maja następnego roku kiedy to ma się pojawić powieść. Sama Autorka powiedziała, że powieść ta będzie mostem pomiędzy AcoWaRem a nadchodzącymi trzema nowelkami. I nie wiem czy już słyszeliście nowinę ale A Court of Frost and Starlight ma być opowiedziane z dwóch perspektyw ^^ Oczywiście będą to perspektywy Feyre i Rhysa!
Osobiście, jestem ciekawa czy Azriel znajdzie sobie kogoś, bo chociaż tak bardzo widzę go z Elainą, to Miranda słusznie zwróciła uwagę, że Az zasługuje na własną towarzyszkę co jest 100% prawdą, bo w końcu on jest taki kochany, że zasłużył na własną więź z kimś.

No i w ten sposób dobrnęliśmy do końca tego posta, i powiem wam szczerze, że ciężko mi rozstać się z tym światem i z tymi postaciami, które stworzyła Sarah J Mass. 
A jakiego wy macie ulubionego bohatera drugoplanowego w Dworach? Jaka postać zdobyła wasze serduszko? 




3 komentarze:

  1. Mam tylko nadzieje, że będziesz wracała z tych tumblerów i pintrestów na bloga z nowymi recenzjami ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Uff, ogarnęłam się po pewnej jakże radosnej wycieczce do stolycy :D więc zgodnie z obietnicą przyszłam popiszczeć też tutaj ;)

    Ach, jak miło patrzeć, że wciągnęłaś się w Tumblra :D To takie przyjemne lekarstwo na kaca, czyż nie? Zwłaszcza, że tumblrowcom pomysły się nie kończą i każdy dzień może przynieść nowy obrazek, albo nowego fanfica... I właśnie, nie mogę się już odpędzić od wizji Azriela z Nualą, to jest tak sympatyczny pomysł! Mam nadzieję, że Sarah też to planuje :D

    Ale powiedz, jak Ty sobie wyobrażasz wybranie tylko JEDNEJ ulubionej, drugoplanowej postaci, hmm? Jak? Miałabym... miałabym zdecydować, która z tych cynamonowych bułeczek jest bardziej kochana? No jak... Wszystkie bym tulała *.*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Mała Mi o książkach , Blogger