poniedziałek, 30 października 2017

AUTUMN HAS COME czyli jesienny tag książkowy


Jest taaak zimno! Nie chcę nigdzie wychodzić! Ale niestety trzeba. Żeby umilić Wam ten zimny, wietrzny i deszczowy poniedziałek wrzucam tag! Nie byle jaki tag, ale JESIENNY TAG KSIĄŻKOWY! Usiądźcie wygodnie z herbatą, kawą, czekoladą, gorącym mlekiem i zapraszam!

SZELESZCZĄCE LIŚCIE

Wybierz książkę z jesiennymi barwami na okładce

Musiałam się chwilę zastanowić nad tym co wybrać, ale w końcu padło na dziesiąty tomik Ścieżek Młodości. Wybrałam go ze względu na to, że kolory okładki bardzo mi się kojarzą z jesienią, szczególnie kolor pomarańczowy i złoty!

CIEPŁY SWETER

          Która książka wywołuje w tobie uczucie puchatego ciepełka?


"Wyśnione Miejsca" kojarzą mi się z ciepłem, kocykiem, świeczkami o zapachu cynamonu z pieprzem i łóżkiem dlatego niezaprzeczalnie i bez cienia wątpliwości padło na tą książkę!

JESIENNA BURZA

                          Wybierz książkę do czytania w burzowy dzień

Czy znacie Scarlett? Obydwie uwielbiamy lenić się w łóżku z książką, choć ona nie podziela mojej miłości do literatury i za wszelką cenę stara się zjeść to co aktualnie czytam. Jednak zgadza się ze mną, że Gaiman i "Koralina" nadają się na burzowe i deszczowe dni a wszystko przez fabułę i to w jakich okolicznościach rozgrywa się akcja w tej książce! 

CHŁODNE, RZEŚKIE POWIETRZE

       Wskaż najciekawszą fikcyjną postać, z którą zamieniłabyś się                                                                    miejscami


Pfff! Przecież to oczywista oczywistość! Feyra! Spędzać czas u boku Rhysanda... Najlepsze! Patrzeć w piękne gwiazdy w Prythianie... też z Rhysandem... To by było takie cudowne! I jeszcze magia dzięki której jest cieplej... Zarówno bohaterka genialna jak i świat w którym żyje, dlatego naprawdę z chęcią bym się z nią zamieniła chociażby dla strojów jakie nosi i Rhysanda!

GORĄCY CYDR JABŁKOWY

  Która książka jest według ciebie niedoceniana i chcesz, by stała się                                                 kolejnym bestsellerem?


"Caraval. Chłopak, który smakował jak północ". Czuję, że ta książka jest niedoceniona, podczas gdy jest naprawdę napisana z pomysłem i jestem pewna, że spodobałaby się osobom, które kochają "Igrzyska Śmierci". Caraval opowiada o dwóch siostrach, które zawsze chciały zobaczyć grę, w której stawką jest spełnienie jednego marzenia. Właściwie nawet chciały wziąć udział w tej grze i uwolnić się od ojca tyrana. W dodatku ta książka ma więcej zwrotów akcji niż wspomniane przeze mnie Igrzyska i naprawdę chciałabym, żeby więcej osób sięgnęło po tą pozycję.

                                  PUMPKIN SPICE

                            Jaki jest twój ulubiony, jesienny posiłek?


Herbata + Cytryna = Moja jesienna miłość <3 Kocham, po prostu kocham herbatę z dużą ilością cytryny! Tak świetnie ogrzewa i jest tak cieplutko mi jak ją piję!


I to już koniec taga. Mam nadzieję, że zrobiło Wam się choć troszkę cieplej i milej na serduszku w ten poniedziałkowy wieczór :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Mała Mi o książkach , Blogger